Sova !?

Jag vill bara sova just nu ! Klockan kanske nt är så jätte mkt men vill bara lägga mej i sängen och blunda !
Mina ögon slocknar när som helst ! Även fast jag nt är trött :o men nu får jag ta och gå o lägga mej om jag så
gärna vill det. Men kort om min kväll, har bara suttit vid tvn och myst med familjen<3 Och lite tidigare
så var ju wilma o tintin här <3 sen kom sara lite senare också. Men nu är det bara familjen här hemma !
Skönt faktist :D Tror nog inte jag tänker sovaiaf. Ska kolla på ett gammalt inspelat Ghost Wispher :o det är så himmla läskigt när man kollar på det på kvällen ! Kmr säkert inte kunna somna sen :D Hahh, men skriver nog inget senare, orkar nog inte<3Ni får veta då vad som händer ;) Blir tyvär inga bilder idag :( orkar inte ladda upp alla ! Det blev väldigt många på mej , wilma o tintin och några på sara också ;D men kanske lägger upp dom imorrn. Men nu har ja inget att berätte om så ska kolla på Ghost Wispher<3 Gud så läskigt ! :o <3 Men se you tomorrow<3
Godnatt Sweeties<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0