Du är söt men jag är sötare !

Hah, drivrubrik. Men jag har rubrikbrist. heej iaf nu har jag varit hemma ett tag :) det var as kul på ridningen :) jag red ju ist för min syrra eftersom hon skulle på nån konfa grej :) men jag fick en liten grå islandshäst som heter Melodia :) hon är helt underbar ! Hon hade världens skönaste sadel och hon var jätte skön att rida ! Vi fick golloppera också, assa nt för att jag nt brukar göra det , men jag har aldrig galloperat på islandshäst :) Asså jag älskar verkligen den hästen<3 Hon var jätte nsabb, och jag älskar snabba hästar<3 Ummmgg jag vill ha henne<3
Hah, men i sommar ska jag iallafall på ridläger där. Det är en liten gård som ligger i ösmo. <3 Längtar verkligen t sommaren<3 Nu har jag iaf duschat och kollar på tv just nu. Snart är det middags tiime<3 Jag är riktigt hungrig.
Hihi ^^ Imorrn börjar skolan. Jag längtar nt dit riktigt :/ jag längtar mer t torsdag ^^ då ska vi bade me klassen !
o på friluftsdan ska jag t romme o åka skidor :D Haha och jag har aldrig åkt skidor förut, men vi får väl se hur det går. Nästa vecka så är det sportlov ! SKÖNT ! jag längtar dit :) jag hoppas att jag kan klippa mej snart ! jag vill ha en ny frisyyr. Har tröttnat på den jag har nu... Amanda praoar ju hos frissan i trångsund så de skulle ju va bra o gå där. Men jag går hellre t en frissa som ligger i fasrsta. Jag hade en tjej där som va as bra. Hon pratar om intressanta saker o så klipper hon jätte bra också :D men vi får väl se hur de blir..
Nu är det middags-time ! Så vi ses senare<33


Kommentarer
Postat av: HENRIETTA - foto och illustration

sv: Hej,

tyvärr orkar jag inte göra ännu en ny design till dig ännu. Men kanske om ett tag, isåfall säger jag till.



/ Henrietta

2010-02-21 @ 21:06:25
URL: http://musicophoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0